Liczba odwiedzin

sobota, 10 marca 2012

Czas Piratsów - Odc 2 Turniej , Monarista...



To piękna planeta! - Powiedział Zachwycony Laruson
Haha... To nie ta planeta Laruson - Zaśmiał się Blackbones
Co jak to nie? Przecież tutaj nie ma żadnej innej planety
Sam tego nie rozumiem... Może powinniśmy tu poczekać
Nagle przed statkiem piratsów pojawił się inny statek  ze statku wychylił się jakiś człowiek.

Piratsi?
Taa . Gdzie mamy lecieć? Podobno tutaj mieliśmy przylecieć
Lećcie za nami zaprowadzimy was na planetę Monaristę
Dobrze!

Po kilku godzinach dolecieliśmy do bardzo ładnej planety jest ona bardzo podobna do planety Wambasów...

Dobrze przyjaciele... Wygrajcie to  my będziemy was oglądać w telewizji... Jest specjalny program tylko dla uczestników więc z pewnością będziemy was oglądać powodzenia my już musimy lecieć.
Do zobaczenia Sony !
Czas wziąść się do roboty... Każda drużyna ma do dyspozycji holotrener do treningów a ja jako wasz trener muszę was jeszcze sprawdzić przed meczami w końcu macie wygrać no tak czy nie?
Tak Jest Trenerze!
Trenerze... Ale jest pewien problem... Nie mamy 2 zawodników.
No to ja mam pomysł... Dzisiaj odpuścimy sobie trening. Spróbujcie znaleźć zawodników...Mam informacje że możemy mieć zawodników z innych drużyn.
Ale Trenerze... Ja chciałbym troszkę potrenować muszę sprawdzić swoją formę ...
Dobrze Stevens jeśli tego chcesz...
Ja też zostane dobra Stevens? - rzekł Laruson
Jasne!
No to chodźcie chłopcy


łał! Ciekawy holotrener...
Wchodźcie do środka załaduję wam hmm... jaką chcecie drużynę?
Snow Kids!
Dobrze wchodźcie do holotrenera...
Trenerze... Zagrajmy 3 na 3
Ale skąd weźmiemy 3 zawodnika?
Stoi przed nami...
Co ja? Nieee
Trenerze! Prosimy!
No dobrze... Ale w takim razie załadujemy Xenonsów.
Dobrze!

Ależ wysocy są ci Xenonsi...
A co się dziwić?
Dobrzę więc ja pójdę na obrone wy chłopaki pokażcie co umiecie...
Laruson Gotowy?
Jestem gotowy odkąd się urodziłem!

Xenons przejeli piłkę Luur Swoim bardzo silnym fluxem zatrzymał Larusona biegł w stronę bramki staranował Stevensa strzela i Goo nie! Nie ma bramki Lucas świetnie przejmuje piłkę drybluje
i podaję! piłkę ma Stevens podaję ją do Larusona po czym wskakuje na grzbiet Luura skacze Laruson świetnie podaje do Stevensa on Strzela i PIĘKNA BRAMKA! Prosto w okienko
Luur bardzo się zdenerwował a dobrze wiemy że gdy jest zdenerwowany strzela bramki nawet z połowy boiska! Oddaje strzał I GOL!
1-1 Laruson znów ma piłkę podaję do Lucasa który oddaje strzał z połowy boiska! Jednak piłka odbija się od poprzeczki przejmuje ją Stevens już chcę oddać Strzał gdy nagle Luur wjechał w nogi Stevensa
AUU cholera! ależ to boli!
Stevens Stevens! Nic ci nie jest?
Cholera... Jak to boli arghh!
Szybko do lekarza z nim!

Niestety ma kontuzję...
Kurdę! Mogłem nie zgadzać się na ten trening ... Jestem słabym trenerem...
Ale jest też dobra wiadomość... To Niewielka kontuzja... Co prawda nie powinien grać w następnym meczu ale może... jeśli musi.
No to świetnie! Jak my zagramy bez 3 zawodników!?
Nie macie zawodników?... Wiecie moja córka bardzo chciałaby zagrać w jednej z drużyn... Niestety w każdej drużynie nie ma miejsca...
A dobrze gra?
Tak zresztą możecie ją sprawdzić Nazywa się Kate.
A na jakiej gra pozycji?
Hmm Bardzo dobrzę dośrodkowuje oraz podaje... Nie wiem jaka to pozycja...
Pomocnik... Akurat jest nam potrzebny... Możemy z nią poćwiczyć?
Jasne zaraz ją zawołam

-Hejka jestem Kate
-Dobrze grasz?
-Tak myślę iż nie najgorzej... Zaraz zaraz wy to Piratsi? Stevens jest świetny!
-Tak... Niestety jest kontuzjowany... Cóż takie życie Musimy sobie poradzić bez niego
-Z pewnością szybko wyzdrowieje jest mocnym zawodnikiem.
-Obyś miała rację Kate... Przyjdź jutro na trening dobrze? o 10.
-Oczywiścię że przyjdę! Dziękuje za tą szanse
-To my dziekujemy...
-Pa!


Niestety Laruson dalej nie mamy 2 zawodników a co najważniejsze... Nie mamy bramkarza. Nagle kilku zawodników przybiegło do trenera
Trenerze trenerze! zaprosiliśmy na jutrzejszy trening Hugo!
Hugo? kto to?
Dobry bramkarz... Kiedyś podobno grał w drużynie z tej planety.
To dobrze... Ja mam dla was złą wiadomość... Stevens jest kontuzjowany
Stevens!?
Tak niestety... Pierwszy mecz będziemy musieli zagrać bez jednego zawodnika...
Bez dwóch jeszcze jack odszedł...
Znaleźlismy zawodnika na jego miejsce właściwie... zawodniczke Nazywa się Kate jutro ją poznacie... Do jutra chłopcy jutro ważny trening!


- Czy wszyscy są obecni na treningu?
- Nie nie ma Stevensa Trenerze!
- Stevens jest kontuzjowany musimy grać bez niego.
- Co za pech!
- Na szczęście tylko na jeden mecz...
- Dobrze wchodźcie do Holotrenera... Po treningu ogłoszę skład...

- Piękna gra! Hugo Kate świetnie zagraliście drużynowo a to jest najważniejsze w Piratsach! Dobrzę... Czas na skład

 Zacznijmy od Bramkarzy a więc

Bramkarze - Hugo

Obrońcy -
Lewy Mike
Środkowy Dan-Ziu -
Prawy Joe -

Pomocnicy -
Lewy Leon
Środkowy Thomas
Prawy Kate

Napastnicy -
Środkowy Stevens
Prawy Laruson

Jako iż w naszym pierwszym meczu nie zagra Stevens Laruson przejdzie na Środkowego napastnika wszystkim pasuję?
- Leon podnosi rękę do góry-
- Tak Leon coś ci nie pasuję?
- Nie tylko mam pewne pytanie...
- Pytaj śmiało!
- Możemy już wrócić do Holotrenera? Prawie strzeliłem bramkę!
- Więc widzę że wszystko jest Okej więc idźcie... załaduje wam Shadowsów...Grajcie ja będę was obserwował... Przed meczem dam wam jeszcze jakieś informacje... dowiem się czegoś o przeciwniku ich nazwa jest ciekawa... Iangars Team...moga
być niełatwym przeciwnikiem...
- Poradzimy sobie trenerze!
- Obyś miał rację Mike... Do Holotrenera już! Go Go Go!


                                       W następnym odcinku...

.....- Wszyscy gotowi do Meczu?-.....
.....- Nieźle dała mi w twarz!-....
....-Dzień Dobry! Z Tej strony Alex Harisax oraz Angelina Narosin będziemy komentować mecz!-.....
.....- - Angelina widziałaś to co ja?-....
- Fioletowy flux? Nie znam drużyny z Fioletowym fluxem-...


 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello ;D Co mogę napisać?? Że mam wenę... No cóż :P Noi zrobiłem grafikę ;D ładna co? Haha :D
Pozdro! :) 1 odcinek był dość słaby... ale z 2 jestem zadowolony ;)
Pozdrawiam Agatę ;D


1 komentarz:

  1. No cholera! I jak ja mam teraz Cię skrytykować? ;p Dzięki za pozdrowienia ^^ Robi się coraz ciekawiej i szczerze możesz być dumny z tego odcinka, bo jest po prostu cudowny. Aż nie mogę się doczekać nexta ;D 1. odc. wcale nie był słaby. Z resztą początki są cholernie trudne i czasem się odpuszcza, bo blog przerasta- znam kilka takich blogów ;p To bolesne, ale prawdziwe. Mam nadzieję, że do nich nie należysz i często będziesz miał taką wenę jak ta xD Ciekawi mnie strasznie o co chodzi z tym ostatnim zdaniem, a mianowicie "fioletowy flux". W prawdzie wszystko wskazuje na to, że będzie to nowy flux Piratów na który jak najbardziej zasługują, ale pozory mylą. A co do tej parszywej ciekawości to mam kolejne pytanie: kto dostanie z liścia? ;D O, zapowiada się genialnie! I grafika tez zajebista ;D Tak jak całe wykonanie bloga. Bardzo pasuje do Piratów, bynajmniej ja tak sądzę. Powtórzę się w kwestii interpunkcji. Tyle, że tym razem tak ogólnie- Tak jak kiedyś doradziła mi Alexis: Może czas zaprzyjaźnić się z kropką? xD Ja dodam jeszcze przecinki, ale jest gitez. Zniecierpliwiona czekam na newsa, a skomentuję go... w sobotę xD POZDRO! xDDD

    OdpowiedzUsuń